Saturday, October 15, 2011

Kesah pulak kau kan ?

Assalammualaikum , SUMPAH dh lama tak update blog .
*miss you, blog ! hehe
Ni nak cerite psl perasaan aku .
Even kau tak kesah , ade aku kesah ? haha
Hm , aku rindu sgt nih . Rindu kat someone yg pernah aku syg gile !
*penah termention dlm post b4 nih
Tapi apa kan daya , aku mampu tgok dye dr jaoh jee .
Korang pernah tak rase kene dump smpai tak terbukak hati kat sape2 ?
Nak dekat 4 bulan , but I cant forget him . Sikit pon tak ! HAIHHHHH
Nak dekat 4 bulan jgk laaa, ramai yg nk jd 'pengganti' dye ..
Tapi , SUMPAH aku tak rase aku leh syg dorang mcm aku syg dye .
*aku tamau maenkan perasaan org tuh .
ERMMMM ~
Udah dehhhh , tamau sembang byk2 , maken dilayan , maken stress ..
btw , I'm gonna face my finals exam soon .
SEMOGA ALLAH SENTIASA MERAHMATI KAUMNYA .
AMINNNNN ...
SALAM <3

No comments:

Post a Comment